My day

Hejsan, igår så skulle jag blogga eller jag gjorde det jag skrev ett jätte långt inlägg ja och idag när jag kollade på min blogg så hade jag glömt att publicerat. Så ja jag får berätta om min dag istället. Åkte till skolan jag tog med en present för alla i min klass skulle ha köpt en present tills idag max 40kr. Först så kollade vi på film dom 2 första lektionerna, skönnnt. Kommer inte ihåg vad den hette men det var bra! 3 edje lektionen så delade vi ut julklapparna, vår fröken lottade. Jag fick Kimmis paket det var bara till tjejer gissa vad jag fick.. en ..... barbie docka. Haha han sa att jag inte kommer att gilla den jag leker inte med barbiedockor det var typ för typ för 4 år sen. Men det känns ju lite taskigt och säga jag vill inte ha den så jag vet inte vad jag ska göra med den. Lunch sen nånting?? Hade sen Bild Dansarna gick till idrottshallen då för vi skulle ha genrep. Imorgon så är det julavslutningen och då ska vi dansa eller uppträda för hela skolan. Vi slutar halv 11 då ska jag och Emma gå hem till mig och göra nåt sen äta lunch när hon ska hem så kommer hennes mamma ha med sig Zacke i bilen det är hennes hundvalp. Juste jag får inte glömma vad jag köpte för något. Jag köpte en nyckelring med en sån därliten lampa som lyser blått den fick Isabelle. Pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0