Jag var känd i min högra hand i går

haha det var jag faktist. Svt kom till vår skola och då fick jag hålla i den där micken som det står svt på den kostar 4500:0 Dom skulle prata med vår rektor om nånting, dom sa att det kommer komma på tv den här veckan så då kanske ni ser mig bakom fönstret. Vi kollade in.
Tänk va många kändisar som har hållt i den där micken, hihi.

Nu så ska jag blogga igen bloggade inte igår för jag va med en kompis och sen han jag inte.

Dagen idag började med dans, vi va tvungen och gå tidigare för vi skulle öva på Lucia alla 4:or och 5:or.

På slöjden så håller jag på med en sak till Malin som hon ska få i jul.
Jag kan ge en ledtråd vad det är men jag säger inte för då kommer hon läsa det.
LEDTRÅD: Dom som vet lite om hon vet att hon är livrädd för ett djur(tror det är ett djur) så hon kommer skrika när hon öppnar det, eller kanske inte för den ser inte så läskig ut.
Japp där var ledtråden.

Vi slutade 14:30.

PUSS OCH KRAM//HANNAH

Kommentarer
Postat av: Louise <3

Haha, jaa jag såg när de filmade här och var... Vet du när och vad de pratar om och alltså när det är på tv? <333

2009-12-08 @ 20:30:58
URL: http://balooizen.blogg.se/
Postat av: MALIN

EN OOOOOOOORM!!!!!!

2009-12-09 @ 18:02:09
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0