Red Elita och det Snöar!!

Hejsan.

Nu så sitter jag här ny duchad och fräch. Det snöar också, det är aldelles (stavning?) vitt på marken.

Idag så va jag hos en optiker i mölnvik, för skolsköterskan hade sagt det bara för jag vred på huvudet.
Jag hade inget fel alls så jag behöver inga glasögon!

Jag,mamma och Linn passade på och kolla i några affärer så länge.
Åkte sen till stallet.
Jag var helt säker på att jag skulle på Sammi men jag fick Elita<3
Blev jätte glad för det med.

Vi skulle hoppa provet, dom hade bytt bana, den var jätte enkel: Långsidan hinder snett igenom hinder snett i genom hinder långsidan hinder.
Kanske inte så bra förklaring men den var iallafallsuper enkel.

Först så gjorde vi en snabb uppvärmning trav skritt trav skritt galopp skritt och vidare......
Sedan så framhoppade vi det gick jätte bra tycker jag.
Jag var 3:a att hoppa, nu med det gick galant kanske skulle använt spöt mer i början..
Ja det var det, bloggar nog senare ikväll, Pusshej

 Söta Ponny<3


Kommentarer
Postat av: Agnes<33

Tack för att du rösta på mej i veckans blogg:)

2009-12-12 @ 19:55:01
URL: http://agnesown.blogg.se/
Postat av: Louise <3

Jaa vad kul det var att hoppa! :D

Gick det bra för dig gummz? <333

2009-12-12 @ 21:35:05
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0