Fy dig Hannah!

Ja fy på mig, jag har inte bloggat nåt i helgen FY FY. 
Så nu tänkte jag berätta om helgen för jag inte gjort det.

Fredag: 
Jag hämtade jag Linn( Min lillasyrra)  när vi slutade kl 13:30 det var jätte skönt att sluta tidigt. När vi kom hem så åt vi mellis och bytte sedan om till ridkläder. Efter en stund så kom Mamma och då så åkte vi till stallet. Linn fick söta Rufus<3 Hon var jätte duktig! Sen så åkte vi hem.

Lördag: 
Då  så red jag, jag fick Sammi<3 samma som förra veckan. Vi hade gymnastik hoppning, det gick jätte bra, kanske lite segt i början. Men det gick bara bättre och bättre. Sen så åkte vi hem,då så åkte mamma, Linn, och Malin till ikea. Jag var inte på humör för att åka dit då, så jag var hos farmor, dom var ty borta 3 eller 4 timmar så det skulle vart lite lång tråkigt om jag hade vart hemma.

Söndag: Vi åkte och gratta våra kusiner Tobias fyllde 10 år. Dom har 2 jätte söta kattungar eller dom har blivit lite större nu.
 
Sen på kvällen tittade jag på ensam mamma söker finalen det var jätte bra!


Idag måndag: Ja idag så var det skola som gällde igen jag säger bara: BU BU.

Kram hannah.

Kommentarer
Postat av: Louise <3

Haha ja gumman! fy fy! <3

2009-11-09 @ 19:30:43
URL: http://balooizen.blogg.se/
Postat av: Louise <3

Haha ja gumman! fy fy! <3

2009-11-09 @ 19:34:21
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0