Taskigt!

Hejhej! kom hem från skolan för en stund sen.
Idag fick vi sluta kl 13:00:) fast jag tyckte ändå att det var lite taskigt. För alla andra i hela skolan fick va lediga utom 4:orna bara för alla hade utvecklingssamtal uton 4:orna, jag hoppas att vi får vara lediga nån annan gång när ingen annan får det. Idag i skolan så hade vi läsa  tyst, djur i vår närmiljö, månadens text och matte. På månadens text så fick vi skriva på datan. Det var en kille i min klass som visste att jag hade en blogg så han gick så klartin på den fast vi inte får. Fast sen så såg fröken så hon kom och kryssade ner, precis då så var det en bild på mig, (lite pinsamt). Sen när vi precis skulle sluta så fick vi små kort på oss från skolfotot. Jag har bara 3 av dom kvar för vi bytte i klassen, nu har jag 10 kompisar på foto som jag ska sätta in i min ram!

Nu snart så ska jag på dans, vi kommer ha vikarie:o
Pussar och kramar från mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0