Vad ska man ha för rubrik?

Hejhej. Har somsagt inte bloggat på nåra dagar har bara inte hunnit det känns som att jag skriver så i varje inlägg.
Men jag tänkte bara berätta om iförrgår och igår.
Iförrgår så var det först skola sen så gick jag hem och var hemma typ en timme, sen så hämtade farfar mig för han skulle skjutsa mig och Louise till stallet, vi var där från halv 4 till 18:00. Det var jätte kul vi fotade, kollade när nårga red, och fotade ännu mer.

Igår så var det fredag den 13E det hände faktiskt inget jo bara att jag inte hittade min mobil fast den låg så klart på det enklaste stället.
Sen efter skolan så följade jag med Olivia hem vi hade jätte kul! Sen så hämtade Pappa mig vid 17:00 för vi skulle bort, vi skulle inte äta middag där det var bara snacks. Jag kollade också på Idol där Eddie åkte ju ut det tyckte jag var sådär men jag trodde det för han har ju hängt löst 4 gånger nu.
Men vad tycker ni?
Sen så åkte vi hëm vid tolv typ.

Idag så är det ridning jag är så himla spänd vem jag får men är sugen på att rida Elita eller Wonco fast helst Elita<3 Vi ska ha sitsträning.
Hörs sen Puss...

Kommentarer
Postat av: Louise

Halå gumman!

vill du ha bilder från mig?

ring mig så loggar jag in på msn och så kan du få dem!! <3

2009-11-14 @ 16:08:16
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0