Tävling, bäästa Elita:)

Heej;) Idag var det ju träningstävling, innan jag skulle rida var jag nervös. Men ännu närvösare blev jag när hon som skulle rida Elita innan mig vägrade ut sig på första hindret.
När jag började rida gick allt super bra men på ett hinder vägrade hon en gång, men jag är ändå super nöjd!
Min lillasyster filmade när jag red och jag ska försöka lägga upp den nån gång när jag hinner typ i helgen nån gång så håll utkik vettja!

Här hållde vi på att fixa Elita hon blev så gullig så<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du var super duktig idag :D

Synd att hon vägra på tyska hindret men du var super duktig iaf ;)

2010-11-04 @ 20:47:31
Postat av: Matilda

Du var super duktig! :D



sv: Haha, aaw! Tack detsamma ♥

2010-11-04 @ 21:53:42
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0