Hemma från världens bästa ridläger

Nu är jag hemma från Nybyggets ridläger, eller jag kom hem i söndags då.

Veckan har gått sjukt fort, men lungt bästa veckan på hela sommaren! Det går inte riktigt att beskriva med ord hur kul det har varit
Vi alla har haft superkul tillsammans.

Vi har gjort en massa saker t ex. Teori, Ridit, 5 kamp, 24 karat, och mycket mycket mer.

Ponnyn jag fick heter "Akjela♥", en C ponny. Världens bästa verkligen ♥  Blev verkligen helt fast i henne.
Det är superkul att hoppa med henne, rida dressyr också men där är hon lite svårare då det är väldigt svårt att få henne på tygeln.

Saknar redan allt & alla, speciellt Akleja ♥

Ni kommer få bilder i olika delar från lägret, men en bild på bästa!

Den här fina bilden har Julia tagit, så säg till om jag ska ta bort den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0