Ung08

Idag var ju jag och Bella på ung, mötte henne i slussen halv 3.
Det var suuper kul, man fick nästan allt gratis. Dom gick runt och gav ut gratis festisar (dom stora).
Massa tatueringar har vi också, haha stog i kö i 20 min för att dom skulle göra en tatuering. Fake då förstås.

Efter en stund fick jag syn på Paow, så vi gick dit direkt och tog ett kort med henne. Hennes kompis fotade oss, han hade en systemkamera där också och tog kort med den. Så får hoppas att vi kommer med på hennes blogg.
Paow var suuuper snäll, haha hon sa att vi var jätte söta och frågade hur gamla vi var :P

Sen försökte vi hitta en Mc. Donals, det tog ett tag men tillslut hittade vi en :) Hade en sånhär gratis sak från när jag fyllde år.

Dagen har varit super iallfall, får se om jag åker dit på fredag också eller något :)


Jag, Paow och Bella ♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Åk dit på lördag :D

Jag och Vendela ska dit då :P

2011-08-18 @ 00:04:51
URL: http://wayn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0