Hissar och dissar!


• När det är jätte mycket folk på bussarna och man knappast kommer av...

• Att jag slutar så sent i skolan varje dag, brukar sluta runt 4 och det tidigaste är 14.40. Liksom jag går i 6 an?

• Att snart vintern kommer, frysa, håret blir fuult och ja allt utom att åka skidor som jag ändå aldrig gör -.-


• Gröna lund, haha jag älskar grönan. Nästa år ska jag även kanske skaffa guldkort.



• Nellie berntsson, hon är grymt snäll, söt och rider sjuukt bra. Har jätte fina ponnysar också.
Bilden är från hennes blogg, gå in på den häääär


• Iphone, dom är superbra och snygga, vill ha en...

Om jag skulle ha nog vilja ha en vit, men dom är ju lika bra indvänndigt :P

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hallå där! Jag tänkte tipsa om att jag har en del tävlingar på G som jag tror att du kan vara intresserad av! Har sett att du tidigare varit med och tävlat om en del, o därför tänkte jag att jag hojtar till nu då mina tävlingar kommer upp idag och resten av veckan!

2011-11-23 @ 13:28:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0