Heej:P

Idag så red jag ju. När jag kom dit så fick jag och en annan båda Sanzi, men Ama(ridlärare) bytte häst så jag fick Sammi istället ♥ 
Först så gick vi ut runt ladan. Sen så övade vi på volterna. Vi skulle skritta på volten sen så var det en kon i mitten så det skulle vara lika långt till den när man skrittade(jag förklarar jätte dåligt)
Sen så sa Ama att vi skulle minska volten och öka, osv i trav.
Det gick Super tyckte jag!;) Efter så köpte jag och mamma en korv och åkte hem. Vi hade lite bråttom för vi skulle till farmor och farfar för farfar fyllde år. Det var jätte kul.
Ikväll så ska jag Malin och Linn vara ensamma för mamma och pappa ska på fest. Vi ska äta tacos!

Ha det bra, Hannah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0