Ingen bloggning på 2 dagar

Heej ;) Förlåt att jag inte bloggat på 2 dagar.
I fredags följde jag men matilda till hennes foderponny Sarino. Det var väldigt kul, fick rida också :D <3 Fotade när Matilda red och jag har precis laddat upp bilderna så jag kan skicka dom till henne.
I lördags så red jag.
När jag kom det så var jag nästan säker på att jag skulle få Frea som förra veckan. Men jag hade fel jag fick den stora hästen Gerhard, haha fick nästan en chock. Jag hade aldrig ridit han förut + att jag rider nästan aldrig stora hästar. Vi skulle hoppa bana. Gerhard tycker jätte mycket om att hoppa :)
Det gick jätte bra! Han lyssnade jätte noga på skänkeln också <3 Ser fram emot att rida han flera gånger.
På eftermiddagen så kom släkten hit och firade Pappa som fyllde år. Vi bjöd på mat m,m.
Och idag har jag inte gjort nåt speciellt, lillasyrran hade cup med fotbollen men jag var tvungen att gå upp så tidigt så jag orkade inte. Det var så fint väder så jag byggde upp lite hinder på tomten och hoppade med Bobbie <3 Kramkram


En bild på mig och Sarino.


En bild på Sarino och Matila <3 Såååå fina tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0