Privatlektion

Igår red jag priviat lektion med Louise och en annan tjej.
Alla hade önskat Sammi så vi fick rösta mellan Sammi, jubenita och Frea. Gissa vem jag fick...... Frea<3:)
Vi hade Ama, och vi övade mest på volten, öka volten och minska volten och mycket galopp.
Från början var Frea ganska lat men inte sen<3

Linn red också fast 2 lektioner innan, hon fick Herkules. När dom skulle galoppera utan stigbygglar så hållde hon på att ramla av för han tar så stora språng.

Idag var det skola som vanligt och jag hade Elevråd:D Efter skolan gick jag hem och åt fil med bananer.
Sen skjutsa mamma mig till dansen. Den var jätte kul som vanligt.

Här kommer några mobil bilder från igår


Frea<33¨


Wonco


Wonco och Nix


Wonco och Nix


Nix

Det var alla bilder
Nu ska jag kolla på Drömmen om italien.


Kommentarer
Postat av: Julia

Sjukt fina bilder :O

2010-04-24 @ 08:45:11
URL: http://bloommaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0