Stelkrampspruta, fyyyyyyy säger jag bara

Hejsan:)
Igår tog jag stelkramp sprutan och det var inte kul..... Först så ville jag verkligen inte, men sen var jag tvungen. Och det gjorde ont. Jag var helt svimmfärdig efteråt, jag var helt vit i ansiktet och grön:O så jag fick ligga kvar där ganska länge. Det gjorde inte ont i armen efteråt.
När vi hade slutat så skulle jag till skolsyster en gång till för att kolla ryggen, ta blodryck och puls. Skolsköterskan ringde till mamma och sa att jag skulle åka till doktorn och kolla pulsen för den går typ oregelbundet? Det som jag ska göra där vill jag inte göra!
Efter det så gick jag och mathilda hem till mig sen gick vi hem till Mathilda.
Hon skulle spela fotbolls match och jag följde med;) Dom var jätte duktiga med förlorade tyvär med 2-1.

Jag vaknade jätte tidigt idag var jag inte kunde sova med den ondaaa armen. Men kan nog rida ändå.
Nu ska jag byta om till ridkläder, kram, Hannah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0