Fredag och Lördag

Heej!

Bloggade aldrig igår(fredag) så jag tänkte göra det nu då:)

Fredag; Var ledig så gjorde inget speciellt. Kl 13.00 hade jag utvecklingssamtat och det gick bra.
Efter det skjutsade pappa mig till stallet för det ju hoppkurs då som vanligt.
Jag skulle ha Elita<3 dom försökte göra så att alla dom som ska vara med på tävlingen fick dom hästarna dom skulle ha då!
Vi hoppade bana och omhoppning på tid, så omhoppningen var som en liten tävling.
När jag skulle hoppa första gången(inte omhoppning) så gick det inte bra:( Det vart mycket vägringar och så, man måste vara jätte bästemd på henne. På omhoppningn vart jag lite arg och mer bästemd så då gick det jätte bra! Inte en ända vägring, kom på en 3:a plats med tiden 0; 36(tror att det var så)

Idag Lördag; Kom till stallet och såg att jag skulle ha Sammi. Trodde verkligen att jag skulle få Elita. Vi hade galoppbomar och hon var ganska pigg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0