Hoppkurs

Hejj!

Idag efter skolan hämtade mormor mig och skjutsade mig till stallet, träffade Matilda som också skulle gå på hoppkursen sen bytte om och så. Sen gjorde jag iordning Casper som jag skulle rida, jag går på en hoppkurs det här var första lektionen av 6 styckna. Sen red vi, vi red på utebanan. Han var segis från början men sen blev han lite piggare nästa gång ska jag ha sporrar om jag får han fast jag tror jag får han då med.
När vi hade kommit ut på utevolten red vi fram själva en stund sen började vi, det gick jätte bra att hoppa! Bara lite segt men mot slutet gick det mycket bättre och det gick lite snabbare. Längtar tills nästa gång. Imorgon ska jag rida igen. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0