Sovde över hos Nelli!<3

Hejhej:D

Tänkte berätta om i fredags och i lördag först.
I fredags så hämtade Nellis pappa mig, och så åkte vi hem till henne. Där så gjorde vi massa roliga saker<3
Sen på eftermiddan så bytte vi om till Halloween kläder, och sen så målade Nellis mamma oss i ansiktet, det blev jätte snyggt( bilder kommer). Sen så åkte vi till Nellis farmor och farfar. Det var ganska mycket folk där så det var lite pirrigt  i början men inte sen. Vi kollade också på Idol, Erika åkte ju ut:(
Vi åkte hem typ kl 11 halv 12.
När vi kom hem så läggde vi oss och kollade på en film men vi var så trötta så vi orkade inte se hela filmen.
Vi såg klart på filmen morgonen nästa dag. Sen så gick vi ner till stallet och hälsade på deras häst. Nelli fick skritta av en häst så då följde jag med:). Vi borstade derass häst så den glänste jätte mycket. Andledningen varför jag skriver hästen är att jag glömde bort va den heter:(. Sen så åkte vi med Nelli:s mamma hem. Precis när vi kom hem så kom mamma och hämtade mig.

När vi kom hem så duchade jag och sen så gjorde vi iordning oss för vi skulle på Halloween fest hos en kompis i min klass (Olivia). Det var jätte kul.. Vi gick bus eller godis. Det var en som sa bus då så hade vi me oss toapapper som vi satt på bilen och i brevlådan :=).
Vi fick jätte mycket godis. Senare på kvällen kl 00:30 så åkte vi hem.

Idag så har jag inte gjort nånting, jo bara städat.
Pussar och kramar, Hannah

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

jag har en tävling på min blogg

man vinner en länkning kör hårt :)

2009-11-01 @ 19:33:22
URL: http://babyknow.blogg.se/
Postat av: Nelli

hästen heter (HATID) hahaha <3

2009-11-21 @ 20:22:52
URL: http://nellib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0