Vad ska jag blogga om?

Hejsan. Nu är jag inte sjuk längre, så skönt att man inte är det för jag har ju vart det i en vecka nu.
Skulle egentligen till vårdcentralen imorgon om jag var sjuk idag men nu behöver jag inte det.

Jag tycker att jag inte bloggar så ofta eller långa inlägg, men det är bara för jag vet inte vad jag ska blogga om. Ett förslag är om ni vill ha lite musik videos lite oftare.
För då tänkte jag först att ni fick kommentera någon bra låt namnet på den som sjunger och sen på låten och det måste vara någon kändis. Sen väljer jag ungefär 5 styckna låtar och då så får ni rösta. Den låt som har fått flest röster lägger jag in på min blogg alltså en musikvideo. Ni får säga om ni tycker det här ett bra förslag så kanske det blir.

Glömm nu inte att kommentera!

Puss&kram, Hannah


Kommentarer
Postat av: din bästis EG

Jag tycker att du ska lägga in låten Viva la diva med Darin och Relismi (jag vet inte hur det stavas :D)med Agnes!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 17:58:53
Postat av: Melinda

Blogga om dina dagar och lite så,blogga om det som händer i dit liv... och läg ut lite bilder :D <3

2009-11-25 @ 18:28:31
URL: http://melindafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej

2009-11-25 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0