Brunnsmässa.

hejhej, kom hem från brunnsmässan för ett tag sen. Dansarna uppträde så det var lite piriigt innan, för det är ju nästan allas mamma och pappa där. Så det var ju mer en 1000 typ fast alla kollade inte på när vi dansade och hade gymnstik uppvisning. Jag har precis kommit ut ur duchen. Imorgon så är hela skolan ledig bara för man kan säga att vi jobbade till kl 18:00 idag, haha inte direkt da så det är redan höstlov för mig nu=D Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, jag kanske ska baka för jag gjorde aldrig det igår som jag sa. På lördag så är det först ridning sen så ska vi till gäster. Så jag kan säga redan nu att det inte blir nåt bloggande på lördag, men man kan ju alltid hoppas. Ha det gött

Haha en gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0