Disco

Hej!
Jag tänkte bara berätta om imorgon.
Efter skolan så ska jag och Olivia åka hem till henne och göra massa saker, orkar inte berätta.
Men sen typ kl 18:00 tror jag då så ska vi gå på disco i brunn skolas matsal till kl 20:30 det ska bli jätte kul.
Efter detså hämtar hons mamma eller pappa oss för att sen åka hem till henne och sova över där<3
Det kommer bli super duper kul. På lördagen så sjutsar dom hem mig eller kommer mamma eller pappa och hämtar mig, för jag ska rida.Puss och kram

Ojj vilken gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: matilda

haha förlåt att jag inte svarat på din kommentar! jag har ganska många bloggdesigner att fixa men jag skriver upp dig på min lilla lista :D

2009-10-17 @ 12:57:21
URL: http://itsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0