Gustavsbergsbadet och kussinerna

Heej<3
Idag tog jag bussen till gustavsbergs centrum och gick till gustavsbergsbadet. Jag var där med Matilda, Nelli och Julia<3. Vi hade jätte kul. Vi var i alla poolerna i strömmen och rushkana. Jag gick lite lite lite tidigare en dom andra för jag vad tvungen att åka med bussen.

Sen så har jag och min familj vart hos mina kusiner och grattat Erika som fyllde 13 alltså tonåring, Grattis
<3
Lite bilder från när vi var där ( bilderna är från syrrans blogg) :


Kusin Eriks som fyllde år.





Andra kusin Tobias.


Ena doms katt Dunder, han var lite trött där:)


Andra katten Blixen.
Ja det var alla bilder/Hannah


Kommentarer
Postat av: Anonym

eriks :P

2010-04-09 @ 10:11:48
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojjjjjjjjj

2010-04-09 @ 10:29:40
Postat av: Maggan

den sista bilden var jette fin <33

2010-04-11 @ 12:27:40
URL: http://poppismaggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0