Red rufus, gick Super!

Heeejsan.
Idag så red jag Rufus, det gick super! väldigt skillnad från förra gången. Vi hade ju övergångar så han blev väldigt lydig.
Efter det så åkte Mamma och jag till Granngården för att köpa hö,halm,godis till Bobbie<3
Sen gick vi in till Expert för att kolla efter en ny mobil till mig, hittade en jätte snygg som jag även har kollat på förut. Så jag kanske kommer få den.
Också gick vi in på rusta för vi skulle handla lite shampo och sånt, och så fick jag pch Linn ett wii spel tillsammans som är ett hästspel. Håller på att spelar det nu det är jätte kul.


Rufus när jag hade ridit klart, han hade precis fått mat.


Och mobilen som jag tittade på och vill ha!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0