Igår och idag:)

Heej, jag bloggade aldrig igår, för jag hade inte tid.
Kl8:00 åkte jag med Pappas kusin till doms häst och red;) Hästen heter Bosse och är en stor häst, 1,67. Först red jag ut en liten stund, sen red jag på volten. Travade över bommar, galopperade och massa annat. Superkul!
Sen fixade vi mat och släppte ut han i hagen.
När jag kom hem badade jag, sen följde jag med linn till stallet för hon skulle rida, hon red Herkules.

Idag kl 8:00 åkte jag med igen till stallet:D Idag red jag ut en längre stund, tiden gick väldigt fort. Ca 1 och en halv timme. Sen släppte vi ut han i hagen igen.
Dom tog en bild på mig idag på mobilen men jag lägger inte ut den nu, så det får bli en annan gång.
Kanske imorgon eller nått.
Ha det bra hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0