en häst :O

Okejj vart ska man börja..?

Igår: Efter innebandyn åkte jag, Mattis och hennes pappa "bussen till slussen" och sen tunnelbana till hennes pappas lägenhet ;)
Vi hade riktigt kul och mysigt! <3

Idag: Vaknade upp hos Mattis.. jag vaknade när hennes pappa åkte till jobbet typ kl 06:00 ?(konstigt att jag vaknar så tidigt jag brukar ju vakna 11 :p

Men sen somnade jag om till en film ;)
Nästa gång jag vaknade gjorde vi frukost, vi gick till ICA och köpe saker till smoothie:D MUMMS FILIBABBA!

Sen tog vi bussen till slussen och vidare....

Red i min nya grupp idag. Jag red Jasmina, en stooooor hest :P Har typ inte ridit en häst på 1/2 år bara ponnysar!

Men det gick bra. På framridningen började vi direkt med skänkelvikningar på långsidorna(Bakdelen mot mitten) hon var duktig men ville lätt stanna.
Sen blev det mycket galopp och då menar jag mycket! Galopp volterna ut volterna in.... heheee men det jag ju kuuul!

Ska nog gå kvar i den gruppen!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det heter sluta ;P

2011-01-09 @ 08:59:10
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0