Känns som jag har kommit lite efter nu...

För nån vecka sen red jag ju igenridning på Sammi, har börjat skriva lite på inlägget för några dagar sen men kom ingenstans. Nu ligger det där i utkastet, vet inte om jag ska skriva lite mer eller strunta i det inlägget.
Det kanske inte är så kul att läsa om det som har hänt för nån vecka sen hela tiden :P

Idag har jag iallfall varit på hööks med mamma och Linn, Linn hade anmält sig till en modevisning utanför hööks. Jag var med och fotade såklart.
Det var bara 3 som hade anmält sig, bara barn så personalen på hööks fick också vara med.
Dom fick prova 3 olika outfit's, Linn blev helt kär i ett par ridbyxor.

Dom hade 2 visningar, en kl 12 och en kl 14. Tyvär så var det inte så mycket folk där.
Haha juste vi åkte också häst och vagn som var där, 2 unga shire hästar riktigt fina var dom. Tog kort på dom så ni får se dom imorgon :D

Efter sista modevisningen bytte dom om och vi fikade lite vid personalrummet. Då fick dom 3 som vart med ett varsitt presentkort på hööks för 150 kr. Mamma fick också ett för 150 för hon vart med och hjälpt till lite, det ska gå åt till min hjälm.
Linn köpte ridbyxorna också.

(Hoppas ni orkar läsa allt, bilder kommer imorgon)

Gulliga Mathilda för stå för bilden idag :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det brukar vara ganska vanliga problem tyvärr!

2011-06-05 @ 19:57:25
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0