Boyen

Igår red jag lektion, jag fick Boyen ! Värdens sötaste ♥ Han är fortfarande en liten bebis, hihi bara 5 år är han.
Innan lektionen sa Ama att jag skulle tänka på det, då han inte riktigt kan lika mycket änn som dom andra hästarna.
Trodde han skulle vara en raket och bara springa ifrån, men om jag är mjuk och lugn är han också det.

Han var superduktig ! Vi skulle ha enhandsfattning, vi red 2 bågar med tyglarna i en han. Ama sa att jag inte behöde det men skulle försöka lite ibland.
Det var en tjej som ramlade av då den hästen hade blivit väldigt pigg, så vi avbröt den och började göra framdelsvändningar.

Vi skulle vara på volterna fast en "fyrkantig" det gick jätte bra. Det blev några fina framdelsvändningar.

Det gick bra i galoppen, han fattade bra !
Ama gick och pratade med alla efteråt och hon tyckte det gick bra, att det blev några fina framdelsvändningar.

När jag skulle göra iordning han efter lektionen kom Ama och frågade om jag tyckte om honom, det gjorde jag såklart ! ♥ Och så pratade hon lite med mamma och så.
Han drack jääätte länge....


Fick ingen bra bild då hästarna skulle få mat.

Jag var väldigt nöjd ! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica hansson :)

fin blogg kolla in min blogg :)

2011-03-30 @ 16:32:58
URL: http://boyochjessica.blogg.se/
Postat av: SAGA

FINASTE PONNYYYYN <3 :D

2011-04-02 @ 08:22:19
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0