Nelli:)

Igår åkte jag till stallet för att kolla när Nelli rider, hon fick sammi<3. Hon var jätte duktig. Det vart nästan som en privat lektion dom va bara 4 styckna:)
Efter jag hade kollat på Nelli så skjutsade Nellis mamma hem oss till mig. För att hon skulle sova över hos mig:):)

Idag vaknade vi kl 9,oo Vi åt frukost och gjorde i ordning oss för att sen bada i min poolXD. Vi kanske badade i mer än en timme eller nåt sånt. Sen på eftermiddagen typ kl18,00 så åkte nelli hem:(. Och nu sitter jag här vi datan och bara bloggar.



kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Melinda

Nelli älskar dig gumman :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <<3<3<3<3<3<3<

2009-08-11 @ 23:06:20
URL: http://stockholmssweeties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0