3 dagar kvar ♥

Heellllo

Idag så har jag varit med grannarna hela dan nästan. Vi åkte på backen på "sportfältet" det är så jäkla kul att åka där backen är enormt stor.
Jag och Nathalie som är 4 år åkte i backen med snowracer, det gick inte så lyckat för jag styrde lite konstigt och lyckades styra på värsta hoppet så vi båda ramlade på varandra.
Men det gick bra!
Kanske ska åka där imorgon med dom och så ska vi äta middag där:D

Nu har farmor och farfar precis vart här och fikat innan vi åker. Dom ska ta hand om Bobbie(våran kanin) medans vi är i Indien i 2 veckor, så jag visade dom lite.
DET ÄR BARA 3 DAGAR KVAR NU♥ LÄNGTAR!
När jag kommer hem så kommer jag lägga in 10000000 bilder om ni orkar kolla på alla.

Tja då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0