Lucia tåg

Hejhej.
Idag så började vi kl 8:00 (tidigt) vi skulle gå lucia tåg 4:orna och 5:orna, för hela skolan.
Det gick bra tyckte jag det var lite läskigt med levande ljus.
Vi gick igår kväll med för alla föreldrar som jag inte har sagt så jag skriver om igår också.

Jag, mamma, Linn och pappa åkte till vårdcentralen för vi skulle ta tvinrix sprutan.
När dom tog den på min så gjorde det jätte ont, jag vet inte varför jag tror att jag råkade spänna mig lite.
Eftersom jag är lite konstig när jag har tagit sprutor så jag fick lägga mig ner med en blöt pappars bit i pannan.
När vi skulle gå till bilen så var jag alldelles yr och bara ville lägga mig ner och sova.
Men det gick över när vi kom till skolan.

Ha en bra helg, Hannah

Kommentarer
Postat av: Louise <3

Haha såg du mig som satt där?

Gud vad duktiga ni var och dedt lät superfint! <3

2009-12-12 @ 21:36:51
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0