Test test

Vad heter du? Hannah
Var bor du? Ingarö
Trivs du där? Jaa
Brukar du läsa horoskop? Ibland
Har du körkort? näpp
Favoritdjur? Häst, kanin och hund
Antal kuddar i sängen? 2 tror jag
Äger du ett busskort? nej
Vad åt du till frukost? Äggmacka med nån dricka
Nästa mål i ditt liv? vet inte
Hur svarar du i mobilen? oftast hallå
Antal timmar sömn inatt? Orkar inte räkna 
Sov du ensam? mm
Vad åt du senast? En banan
Vem fick du sms av senast? Malin
Vem ringde dig senast? Malin
Vilka hårfärger har du haft? Ingen annan den som jag har nu 
Vad såg du senast på TV?  Vet inte
Vad läser du för bok just nu? Ingen
Längd? 138 cm kort
Skostorlek? 34
 Hårfärg? Lite ljust men mest brunt
 Är du kär i någon? Nej
Vad gör du om ett år? vet inte
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ibland ibland inte
Dricker du? Ja men inte alkohol
Vilken parfym använder du? Ingen bara om jag typ ska på fest eller nåt
Vilka skor använder du? Mina vinterstövlar
Dagens klädsel? En svart klänning med vitt där upptill och taijts (stavning?)

Kommentarer
Postat av: maolin

tights heter det

2009-12-19 @ 16:14:08
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0