Måste ha en ny header!

Heej. Har precis ätit middag, idag så har vi vart i stallet jag har nu amält mig till en hopptävling i stallet (pollux).

Jag har tröttnat jätte mycke på min header, har haft den i evigheter. Men problemet är vem som ska göra den? Malins kompis skulle göra en åt mig, men hon har jätte många att gör innan det. Malin kanske gör en för jag måste iallafall ha en ny min är jätte konstig!

Ikväll så blir det Idol:) jag tycker att Tove, Erik, Rabih, och Eddie är bäst, ganska många! Vem tycker ni?

Heej då!


Kommentarer
Postat av: denise <3 =)

Fy F** Rabih älskligen åkte ut ?:O Han kommer bli en STOR stjärna !!<3 men Nu hejar jag på Tove och Erik!<3

2009-11-07 @ 14:18:30
Postat av: Hannah

Jag tycker också Rabih är bra eller ganska.

<3

2009-11-07 @ 16:15:44
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0