Teori i stallet

Hejsan(:

Idag så hade vi Teori i stallet, vi började med att önska hästar jag önskade bara 2 styckna.
Det var: Elita och sammi.
Sen så gick vi igenom nåra papper som vi fick vi ska kunna dom sakerna för sen så ska vi ha ett prov eller vi ska ha Hopp, dressyr och sen papper som man ska fylla i. Näst nästa lördag så ska vi hoppa det där provet C ponnyes får hoppa 60 D+häst= 70.
Jag kan det mesta men det är nåra saker som jag måste träna på.
Sen efter Teorin så kollade jag på Madde och Emma när dom red, för efter det så fick jag skjuts av dom hem.

Nu så har jag duchat och sitter här och kollar lite bloggar och är inne på facebook.

Så här ser hästarna som jag önskade ut:


Det här är Elita hon har jag lagt upp bilder på förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0