19/10-09

Heej bloggen. Idag så är det bara en vecka kvar innan det är höstlov=D Okej på fredan da.
Bara för vi har brunnsmässan på torsdag och då så får vi vara lediga på fredan för vi jobbar ju extra mycket då.
Men iaf idag så slutade vi kl 14:30 efter skolan så så skulle jag gå hem men jag följde med Emma efter skolan typ, för jag skulle ändå bara ha tråkigt hemma. Hemma hos Emma så satt vi typ bara vid datan och så busringde vi det var jätte kul! och så åt jag mat där. Efter maten så skjutsade dom hem mig för dom skulle ändå till teatern. Japp det var allt, jag brukar inte skriva så långa inlägg för jag kommer inte på nåt som man kan skriva om.
kramar Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0