Ännu en avramling

Heej

Jag tänkte börja berätta om igår: Igår så åkte jag till stallet för att rida som ni vet.
Och jag fick Viva<3 som jag trodde. Vi skulle haft framdelsvändningar det stog så iallafall på shemat men det blev inte så, jag vet inte varför. Men när vi galopperade så snublade Viva eller man kan nästan säga att hon ramlade på frambena då så ramlade jag av och det gjorde jätte ont men det gick bra det kunde ju gått sämre.
Så jag hade ont i rumpan hela dan igår och så har jag det nu men inte lika ont.

Sen på kvällen så hade vi gäster här på middag och sånt för att fira Mamma , för hon fyllde år i fredags Jämt också. Gästarna var här ungifär till 22.00 det var jätte trevligt och roligt (bilder kommer)

Och idag så följde jag med Emilia<3 till stallet för hon skulle rida 2 gånger i rad. Hon red Frea det gick jätte bra, hon var jätte duktig:) Och för en stund sen så kom jag hem.

Ha det bra och ramla inte av, haha


Kommentarer
Postat av: emilia

aa vad gördu?????

2009-10-04 @ 17:13:22
URL: http://saning.blogg.se/
Postat av: emilia

inget ting

2009-10-04 @ 18:25:26
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0