Uchhh

Hejhej, nu sitter jag här och dricker varm O"boy det är jätte gott,
Asså det var jätte kallt när jag gick till skolan idag plus att det regna så det var inte derekt kul. Men som tur va så fick jag sjuts av våra snälla grannar. Fast jag hade inte så långt kvar det var jätte snällt. 
Idag hade vi dans derekt på morgonen vi har 2 olika grupper så en grupp måste gå till ankaret det är där man har bild,musik och slöjd, och vi har ju Danskläder/balettkäder på oss. Jag var in den gruppen så det var jätte pinsamt för det var jätte mycke folk/elever ute. Plus att ..... var ute jag säger inte vad som ska stå på punkterna men det är iallafall ett namn.

Nu ska jag dricka min O"boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0