Förlåt mig......

Heej, Det var lite mindre än en vecka se jag bloggade sist, men jag har bara inte hunnit eller inte vart hemma.
Men nu skriver jag.


Igår så va jag i stallet det var ju fredag då så då red Linn farmor och farfar följde med det gick jätte bra allting hon fick Frea<3 hon är så fin. Men efter det så åkte vi hem till farmor och farfar för jag skulle sova där för mamma och pappa skulle bort i 2 nätter, till mat så åt vi pizza det var jätte gott!
Idag så vaknade jag ganska tidigt,
När vi hade ätit frukost och de så åkte vi till stallet jag fick Casper<3 det var jätte länge sen jag red honom så jag blev jätte glad.
Vi skulle haft lek med häst men det blev inte så så vi hade framdelsvändningar för vi hade inte det förra gången,
Han var jätte duktig!
Och nu så ska jag kolla på körslaget! Jag hejar på Ola.
Imorgon så ska vi kolla på teater, high school musical med Kevin borg det ska bli jätte kul!

Kram, Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0