Helgen!

Hej. Tänkte börja med att berätta om helgen.

I fredags efter skolan så tog Olivia och jag bussen till henne, för sen så skulle vi på disco.
Hemma hos olivia så gjorde vi massa saker innan discot, jag orkar inte bäretta. Sen kl 18:00 så skjutsade olivias kusiner oss till discot. Det var jätte mycke folk på discot, det var jätte roligt. Sen så fick man uppträda, Olivia och jag uppträdde, det vart lite konstig för vi hade typ bara övat en gång så det vart samma sak hela tiden typ, haha. det var lite roligt, vi kom inte 1::( Men allting var jätte roligt).
Eter discot så kom Olivias pappa och hämtade oss. För jag skulle sova över hos dom.
När vi kom hem så kollade vi på Idol vi missade typ bara 2-3stycken.
Vi röstade på Eddie och Rabih dom var bäst fast Erik var okså bra men vi tänkte att dom flesta röstade på han. Vem tyckte ni var bäst???

Camilla åkte ut det tyckte jag var bra.

På lördagen så kom mamma och hämtade mig kl 11:00 för jag skulle på ridning..
När jag kom dit så läste jag vilken häst jag skulle ha jag skulle ha Casper<3 Vi började men att göra halter så att hästarna lyssnade på oss för vi skulle ju ha skänkelvikning sen. Innan vi skulle göra skänkelvikning så fick vi ta upp stigbyglarna och galoppera på volterna och på fyrkantspåret i båda varven. Sen så var det dags att göra skänkelviknig vi började i skritt det gick ganska bra bara att jag måste trycka till med vänsterskänkel mer och att han måste gå framåt mycke mer så jag fick ett längre spö.
Sen så började vi trava och göra skänkelvikning det gick också ganska bra.
Nästa vecka ska vi ha markarbete.

Nu så har jag TRÅKIGT!!!!
Hej då leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0