Om igår:)

Heej. Igår fick jag gå upp tidigt för jag skulle möta Matilda i stallet kl 09.30 för det var allsvenskan,
Det var många söta hästar=D  Det började typ kl 08.30 och slutade 19.00 eller 20.00 så det var liksom mer än 200 ryttare med=O

När klockan typ var kvart över så gick vi upp till teorin. Vi hade Rebecka;) Jag bjöd på havrebollar bara för jag ramlade av förra veckan, Mummmas. Vi gick igenom hästens delar och sen sadeln och tränset. Sen fick vi önska hästar:) Jag önskade först Viva<3 och sen Sammi<3 vi ska träna på hörnplaceringar nästa vecka:) Efter teorin kollade jag en liten stund till på tävlingarna. För sen åkte jag med Louise hem=D


Matilda tog massor av bilder på min kamera, För hon är så duktig att ta kort=D jag lägger upp dom ikväll.  


                                       Kram, Hannah 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, tack :D <3

Men kan du skicka bilderna till mig?

2009-09-20 @ 11:22:21
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0