Jag älskar Viva<3

Heej! Idag har jag ju ridit jag fick Viva, jag blev jätte glad, dom som rider i min ridgrupp märkte nog det haha.

Vi hade hörnplaceringar,  vi galopperade på volterna jag hade utan stigbyglar det gick bra bara att jag hade armarna/händerna lite för högt upp. Men annars gick det jätte bra, Du är bara underbarast<3


Efter jag hade ridit så åkte vi hem, jag duchade och fixade lite.
För vi ska gå om en halvtimme typ.
 
Jag lägger upp videon och bilderna imogon typ:) 
 
Ha det så bra det ska iallafall jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jätteduktik

2009-09-26 @ 19:44:00
Postat av: Linn=D

Roligt att du fick rida viva jag har också ridit henne<33

2009-09-29 @ 17:37:44
Postat av: Anonym

red du viva jag har också ridit henne<3333

2009-09-30 @ 09:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0