Matilda har sovit här<3333

Hejsan!  Igår red jag jag fick wonco<33 vi hade markarbete. vi skulle räkna galoppsprång och sen ett litet hinder. Jag fick typ 3 galoppsprång. Och sen efter ridningen följde jag men matilda<3 till sarino (det är hons foderponny) Sarino är en liten B ponny jätte söt. Och jag fick rida det var ski.... kul. Efter det skjutsade Matildas mamma hem oss till mig:) för Matilda har sovit här:) Vi hoppade med bobbie(min kanin) och hoppade stuttsmatta:) Och mycket mer. Det var super kuul<333 Men nu har Matilda precis åkt hem:(( Imorgon så är det skola. och efter skolan ska jag till Emilia<3 Hon har gått i min klass men har bytt skola till lemsaga:(. Jag ska  åka buss till henne. Vi kommer mötas på bussen:) Lägger in bilder sen Pusssaroch kramar från Hannah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0