Nästan bara bra lektioner=D

Heej!  Jag började skoldagen med att ha gympa:) det var kul, Sen efter gympan så bytte jag direkt om till mina dans kläder för vi har dans direkt efter. Efter dansen så var det mat. Efter maten så hade vi engelska och klassens tid det innebär att en grupp i vår klass får bestämma vad man ska göra som att leka leka, teater i en halv timme. Sen slutade vi, vi slutade halv 2 det är vår tidigaste dag. För en stund sen kom jag hem från stallet för Linn har ridit, hon red Viva<333 gud va jag blev avensjuk jag vill ockå rida henne!  Imorgon ska jag och Matilda kolla på hopptävlingar i stallet kl 09.30 typ, ganska tidigt. För sen kl 12.30 så ska vi ha teori. Det ska bli jätte kul! / Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0