April april

Hejhej...
Ska börja berätta om några april skämt idag för det är ju första april. På morgonen när vi skulle gå in i klassrummet och börja första lektionen. Då gick jag och några kompisar ut och gömde oss en kvart typ. Sen så gick vi in för det började spöregna och då började vår fröken skratta.
Senare på dan så sa våran fröken att vi skulle samlas i klassrummet för vi skulle ta skölja munnen med nån flår sak och sen spotta i en hink.
Men när hon skulle ta ut dom så tog hon ett påskägg istället, så vi fick 2 godisar.
Sista lektionen så gjorde vi samma sak som på den första gången fast på bilden med en annan fröken.

Efter skolan gick jag och Linn till vivo och köpte en sak sen hämtade vi min fågelholk som jag har gjort på slöjden och gick hem. Idag kommer mormor och morfar och lämnar påskägg:)
Hej då alla läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0