Min dag

Heej:P!

Idag är det fredaaaag<3 Vi slutade 13:30. Gick hem då och städade mitt rum, det är skönt att ha det gjort.
För en stund sen så cyklade jag en stund, och nu har jag precis duchat.
Om en stund så börjar talang då ska jag kolla på det.
Imorgon så ska jag rida vi ska ha voltarbete och jag kommer nog på Gerhard<3 Hoppas det. Han är nog en av mina favorit hästar nu. Innan jag skulle rida honom förra gången så hade jag en tanke på att jag skulle ramla av men neej verkligen inte:O
Efter ridningen så ska vi åka till Farfar för han fyller år!


Den här bilden tog jag i somras på Bobbie, tycker den är jätte fin<3
Heeeej dåååå nu börjar talang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0