Neeeej det snöar

Neej det snöar, ååå vad tråkigt. Jag vill ju ha sommar nu. Nu har det precis slutat snöat hoppas det regnar jätte mycket så smälter allt bort.
 Just nu önskar jag att vi skulle ha stannat kvar på Gotland. Man kunde liksom gå i thirt. Men iallafall, idag så ska jag inte göra något speciellt jag och mamma ska nog åka till Granngården och köpa mat till Bobbsan<3 Han har nästan inge mat kvar.
I lördags var det ju påsk och då fick jag påskägg. Av mamma och pappa fick jag massvis med godis och en uteritt på islandshäst. Av farmor och farfar fick jag Trisslott, en 100 lapp och pengar godis. Av mormor och morfar fick jag massvis med godis och en hundra lapp.
har inget mer och skriva nu så hej då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0