Min helg!

I fredags var det först julavslutning i skolan :) Efter det åkte jag till forum med Mathilda! Köpte lite julklappar och så. Dom försöker ju sälja locktångar plattångar där, dom kommer från italien. Då frågade dom oss om dom fick göra på oss dom plattade mitt och lockade Mathildas, vill ha en sådan plattång Love it!

När vi hade vart där i 3 timmar? så skjutsade Mathildas mamma hem oss till mig för jag skulle packa mina kläder! Då tog Malin bilder på oss också, som ni ser på min header.
Sen kom hon och hämtade oss och då åkte jag hem till Mathilda och sovde över hos henne<3 Det var jätte kuul!
Igåår åkte vi pulka i värsta läskiga backen. Åkte hem ca 16:00, hemma gjorde jag inget speciellt.

Idag har jag inte varit med någon, har bakat pepparkakor<3 Imorgon vet jag inte vad jag ska göra vara men någon tror jag.


Jag och Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0