Inte bloggat på länge:/

Japp, jag har inte bloggat på flera dagar.... Först ska jag berätta om heeeela helgen.

Fredag: Då var det skridskor dag med skolan på Ekevallen:) På kvällen hade jag och min klass klassfest, det var  verry najs, haha det säger dom i Indien.

Lördag: Jag red och red Casper<3 Vi hade galoppfattningar, det var jätte kul för att han blev jätte pigg:)

Söndag: Jag och Linn städade Bobbies bur, och gick med han i snön med koppel. Det första han gjorde var att hoppa upp i en snö hög, haha han är så söt<3 Lite senare åkte jag, Linn, Mamma och pappa till mölnvik för att pappa skulle handla. Då så åt vi på McDonals  och åt lunch. Sen gick vi och kollade i lite affärer.

Idag var det skola, jag är alltid seg på måndagar. Nu så tittar jag på tv och dricker smoothie, gott!


Jag och Casper, inte i lördags förra lördagen.
P u s s  o c h  k r a m


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin blogg du har :) !

2010-04-04 @ 22:13:50
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0