Måndag igen:(

Heej:D

Nu var det ett tag sen jag bloggade, Tyvär men ska försöka tillbringa mer tid åt bloggandet.
Idag var det skola igen, jag var himlans trött.
Så här såg skoldagen ut
Först så hade vi läsa tyst en liten stund. Sen så kollade vi på grease, vi ska nämligen ha klassfest på fredag och då är det Grease tema:D Rast sen fast jag och några andra övade för vi ska uppträda på klassfesten på fredag.
När rasten var slut så hade vi engelska, Rast, och sen hade vi fakta texter. Vi läser i olika grupper om medeltiden.
Lunch på lunchrasten så övade vi igen, vi hade ganska lång rast en timme:0
Efter lunchrasten hade vi halvklasser, min grupp hade matte först sen bytte vi då hade vi So.
Sen kl 14:30 var skolan slut.
Jag följde med Emilia hem, vi hade väldigt kul!
Ja nu har jag inget mer att säga. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0