Björnö;)

Idag var klassen på björnö. Vi lagade potatismos och köttbullar på stormkök;) Jag lagade det med Emilia,Tilda och Bella. Det vart jätte gott! Vi gick också på en blomstervandring med en idrottsfröken och det var dö tråkigt!
Efter det tog vi bussen hem och jag Emma och Olivia hoppade av på vägen, för vi skulle gå hem till Olivia.
Det var jätte läskigt: När vi gick hem till henne så såg vi nåt långt bort som såg ut som en älg. Men vi gick lite närmare så rörde den inte på sig. Men när vi gick ännu närmare då rörde den på sig så då förstog vi att det var en älg. Det var jätte läskigt så vi gick in i Olivias hus och sen var den borta! Läskigt läskigt.

Hemma hos Olivia var det jätte kul vi. Hoppade massa studsmatta, byggde en bana till Olivias kusins hamster som dom passar, och mycket mer. Bilderna jag tog på älgen vart inge bra så jag lägger inte ut dom:(


Haha en gammal bild på mig när jag hoppa studsmatta, och det ska jag göra nu.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0