Kommer inte på nån rubrik

Tjaba:D

Idag skulle jag följt med Linn till stallet för hon rider idag. Men jag orkade bara inte+att jag hade läxor som skulle vara klara tills imorgon:( Hon red iallafall Camaro och dom hade markarbete ute på volten, och han var väldigt pigg sa Linn. Jag vill också rida Camaro han har precis varit halt ett tag, så det var ett tag sen jag red han. Jag ska nog önska han på teoriprovet:)

På fredag vet ni vad jag ska göra då, nää. Då ska jag rida islandshäst på beatelund, det ska bli super kul! Hihi jag tror jag aldrig har ridit på en islandshäst förut.


Pusss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det ska jag oxå! (Islandshäst)

2010-05-12 @ 15:43:33
Postat av: Hannah

Haha jaa:D

2010-05-12 @ 18:10:43
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0