Lemshaga stall;)

Hejhej:)

Efter skolan följde jag med Mathilda hem och lite senare så tog vi bussen till lemshaga stallet;) Hon red Gigolo, Ida var också där. Men dom skulle rida ut i skogen så vi fick inte följa med. Istället hjälpte vi till att sadla och tränsa några hästar som skulle ridas;) Sen fick vi leda dom, dom skulle också rida ut i skogen. Den hästen jag lede var super fin!
Sen så åkte vi hem, har inte gjort så mycket. Eller har precis ätit rabarerpaj och mycket vaniljsås.


Här är Gigolo som Mathilda red, jag vet inte vilken av hästarna på bilden som är han.


Här är Hamilton, som jag lede fast det är inte hon på bilden som satt på när jag lede;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gigolo är den som är den lite större ponnyn och Viking är den lilla!



Lemshaga stavas med E inte Ä!

2010-05-23 @ 16:12:48
Postat av: Nora Östlund

Aha :D

2010-12-13 @ 17:19:34
URL: http://ovanligastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0